ללמוד שחמט בדרך היעילה

רב-אמן רם סופר ינחה אותך בדרך לניצחון, עם מעל 30 שנות ניסיון באימון שחמט מקצועי. הדרכה קבוצתית אונליין מתאימה לכל הרמות והגילאים וניתן ללמוד מכל מקום! הדרכה אישית ניתן לקבל גם באופן פרונטלי.

הדרכות שחמט קבוצתיות אונליין

תקבלו טיפים חמים ותלמדו שיטות משחק שיעזרו לכם לנצח יותר. בכל הדרכה יוקצה זמן לשאלות המשתתפים, כלליות או על משחקים ספציפיים.

התאמת תוכנית אימון אישית

הדרך הממוקדת ביותר להשתפר בשחמט ולהגיע לרמה שתמיד חלמת להגיע אליה. רב-אמן רם סופר, בעל ניסיון רב כמאמן שחמט, מזהה את החוזקות והחולשות של כל תלמיד ובונה לו תוכנית אישית למימוש הפוטנציאל שלו בשחמט.

מסע השחמט שלך מתחיל כאן!

מה מעניין אותך לדעת בנוגע להדרכות שחמט?

הדרכות האונליין מתאימות למי שיש לו ניסיון בסיסי או יותר במשחקי שחמט, רוצה להשתפר ואוהב לגלות דרכים יצירתיות לנצח במשחק.

כל הדרכה מוקדשת לנושא ספציפי הקשור בשחמט (לדוגמה: פתיחות, סיומים ועוד) עם טיפים חשובים בנושא הזה ודוגמאות ממשחקים. כמו כן, יוקצה זמן לשאלות המשתתפים הקשורות לנושא המפגש.

חלק מזמן ההדרכה יוקדש לשאלות המשתתפים ורב-אמן רם סופר יענה עליהן. ניתן ורצוי לשלוח שאלות מראש. גם מי שנבצר ממנו להשתתף בלייב יכול לשלוח שאלות מראש.

אורך כל הדרכה כולל זמן לשאלות הוא 90 דקות.

כל מי שנרשם להדרכה ושילם עליה יקבל לאחר המפגש קישור לצפייה בהקלטה. ניתן לצפות בכל זמן שמתאים לכם.

מיהו רב-אמן רם סופר?

רם סופר גילה את משחק השחמט בגיל 5 תוך קריאת ספר למתחילים בשחמט, התחיל לשחק בתחרויות בגיל 7 וזכה פעמיים באליפות ישראל עד גיל 14.

במהלך השנים התקדם עד לתואר רב-אמן (הבכיר ביותר בעולם השחמט) ובמקביל השלים תארים אקדמיים במתמטיקה ובמוזיקה. רם הצטיין בתחרויות שחמט רבות, ארציות ובינלאומיות וחיבר שלושה ספרי שחמט בעברית.

החל משנת 1992, רם עוסק באימון שחמט מקצועי. מתוך מאות תלמידיו האישיים, בכל הגילאים והרמות, חלק הגיעו לתארים בינלאומיים בשחמט ואחרים זכו במדליות אישיות וקבוצתיות בתחרויות ארציות.

החל משנת 2017, רם ארגן סדנאות שחמט קבוצתיות פרונטליות שזכו להתעניינות רבה. בשנת 2020 רם התחיל להיות פעיל גם במרחב הדיגיטלי וביצע מאות שיעורי שחמט אישיים וקבוצתיים דרך זום.

בשנת 2021 רם הקים ערוץ יוטיוב עצמאי ופרסם עד היום עשרות סרטונים שכללו בין השאר הדרכות שחמט וסיקור אירועי שחמט מרכזיים בעולם. ערוץ זה ביחד עם ההדרכות הקבוצתיות אונליין מהווים את הפרויקט החדש של רם ״ללמוד שחמט ולנצח״.

מה יש לתלמידים של רם להגיד?

אני אוהב שהשיעורים מתנהלים בצורה מקצועית, זכיתי במקום ראשון בתחרות שהשתתפתי בה שהשיעורים עזרו לי להתכונן אליה, בייחוד בכך שלמדתי פתיחה חדשה. אני מאד אוהב את המקצועיות בשיעורים של רם.
יובל שטיימן
תלמיד אישי של רם
רם מאמן אותי מזה כשנה. בזכותו שיניתי היבטים רבים במשחק שלי: רפרטואר הפתיחות התרחב והשתדרג, ההבנה העמדתית השתפרה והכי חשוב- הבטחון ביכולתי להשתפר ולנצח שחקנים חזקים. אני מאוד מרוצה מהשיעורים, שמספקים חומר בלתי נדלה של תובנות וידע.
נ.
תלמיד של רם
התחלתי ללמוד אצל רם קצת לפני הקורונה. בקורונה עברתי ללמוד בזום - בשיעורים פרטיים ובסדנאות הקבוצתיות. הרגשתי שאני משתפר, ובאמת ברגע שהתחילו התחרויות מד הכושר שלי קפץ! למדתי אצל רם המון תיאוריה והכי חשוב שאני מצליח ליישם מה שלמדתי מול היריבים שלי.
א.
תלמיד של רם
אז אני מתאמן עם רם כבר בערך 5 שנים. הוא תרם לי המון בהבנת המשחק. כשהתחלתי ללמוד עם רם עליתי במד כושר והגעתי לדרגה מועמד לאומן, השגתי תוצאות גבוהות בתחרויות חזקות. אני ממשיך לקחת שיעורים אצל רם סופר כי אני כל הזמן לומד בהם משהו חדש ואני מאמין שבעזרת רם אני יכול להשתפר עוד יותר ברמת המשחק ומה שהכי חשוב להנות מהמשחק הזה.
מרק פלאום
תלמיד אישי של רם
השיעורים עם רם היו לי כיפיים, מעניינים ולמדתי הרבה דברים חדשים. לפני שהתחלתי את השיעורים עם רם הכרתי את הפתיחה איטלקית אבל בזכות השיעורים הבנתי אותה יותר לעומק. השתתפתי בתחרויות שרם יצר בין התלמידים, למדתי פתיחות וסיומים והיה לי כיף.
תמיר הר-זהב
תלמיד של רם
I like how the lesson are always varied in what we do, from playing to analyzing openings and middle games to doing puzzles and more. I have felt much more confident in my chess since I have started the lesson and I have definitely played better games and made fewer mistakes. Studying with Ram has helped me improve my opening knowledge and also general tactics and strategy of chess. My chess ability has definitely improved since I started the lessons. My favorite experience from the lesson was when we were analyzing the Ruy Lopez opening for nearly the whole lesson and learning about all of the lines and traps but in a super fun, engaging way.
Noam Ramot
Online student (from USA)
רם מאוד אכפתי הוא מאמן טוב ואף פעם לא משעמם בשיעורים שלו. מאז שהתחלתי ללמוד עם רם אני מרגיש שאני מבין הרבה יותר את הלוח. השיעורים של רם באמת עוזרים לי כי הוא משלב את היסטורית השחמט יחד עם השיעור.
מ.
תלמיד של רם
רם מקצוען אמיתי. הוא קשוב לצרכי הלקוח, מבין היטב את הדרישות ומסייע ככל שיכול בבקשות המופנות אליו. אני ממליץ עליו מאוד כמורה ומאמן.
זאב זהר
תלמיד של רם

השתפרו כל יום
בדרך הקלה

סרטוני הדרכה מעשירים מחכים לכם בערוץ היוטיוב שלנו, לגמרי בחינם!
אם אהבתם, אל תשכחו להרשם כמנוי 🙂